Pontremoli- Narbonne

8 augustus 2021 - Prat de Cest, Frankrijk

Gisteren hebben we Bjorn en Jesper in Pisa op het vliegtuig gezet. Leuke stad om te shoppen. We zijn weer goed geslaagd. Jesper en ik kregen van Inge nieuwe shirtjes. Er ging iets niet goed met de was waardoor de shirts gebatikt lijken. Iets met bleek in de zeep😳. Na een burger en een foto van de toren is het tijd om naar het vliegveld te rijden. Super vliegveld want het ligt op 5 kilometer van het centrum. Lekker klein en overzichtelijk. Natuurlijk willen papa en mama zo lang mogelijk bij hun ‘kleintjes’ blijven om te kijken of het inchecken wel goed gaat. We leren de mooie kunst van het loslaten en rijden terug naar Pontremoli. Om drie uur komt er een appje dat ze in Lelystad lekker in eigen bedje zijn. Blij mee😀.

Inge en ik hebben vanmorgen afscheid genomen van Gianfranco. Ik ben de tel kwijt hoe vaak die man Ciao zegt. Heel hartelijk, ook zijn zoon en schoondochter. We komen zeker terug om de nieuwe routes en nog niet ontdekte plekjes te ontdekken. Om 9.30 uur rijden we weg naar Narbonne. Al snel rijden we weer van de ene file naar de andere. Toch is er meer verkeer van noord naar zuid dan andersom. Alle Italianen rijden naar het strand. Het is mooi te zien wat er allemaal mee gaat. Op de imperial van het dak staat de hele inventaris van thuis in plastic ingepakt. Makkelijk voor op de camping. Onderweg rijden we tot aan de assen door plassen heen. Het kan in zuid Frankrijk ook behoorlijk regenen. Liever nu dan dan morgen wanneer we op de fiets stappen. De weersverwachtingen zijn goed. We zitten nu op de hotelkamer bij te komen. Het was weer een lange reisdag. Lekker dat je dan in het zwembad kan vallen en goed kan eten. Verder is het Novotel saai en grauw. Zojuist hebben we de onderkomens geboekt voor de eerste drie etappes.

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties allemaal! Vinden we leuk 😍.